vrijdag 26 juli 2013

Mijn eerste blog-post

Hey iedereen

Welkom!
Leuk dat jullie voor het eerst mijn blog bezoeken!

Wie ben ik vraag je je misschien af en waarom ben ik deze blog begonnen.
Dat zal ik jullie uit leggen.

Ik ben Ashley, ik ben 24 jaar oud en ben gek op beauty en alles wat daar mee te maken heeft.
Ik zal verschillende berichten posten over make up, fashion, mijzelf en zoveel meer.
Ik hoop dat jullie ervan zullen genieten!

De naam Beauty vlinder is omdat ik ten eerste dol ben op beauty en de vlinder is voor mij erg speciaal.
Een vlinder staat voor mij voor vrijheid en veel kleuren dus dat zullen jullie op mijn blog ook terug vinden.
Ik wil veel kleur gaan gebruiken en vooral mijn inspiratie de vrije loop te laten.
So sit back and enjoy!

Xxx


1 opmerking:

  1. Succes en veel plezier!
    Kijk ook eens op de mijne :)
    www.chicadeahora.nl

    BeantwoordenVerwijderen