maandag 5 augustus 2013

Mijn favoriete Mac blushes


Hoi iedereen!

Vandaag heb ik voor jullie een review van mijn favoriete Mac blushes.
Bijna iedereen die wel een beetje bekent is in de beauty wereld kent Mac.
Het is een heel bekend make-up merk wat veel gebruikt word door visagisten, maar dat betekent niet dat wij er niet van de mooie spullen kunnen genieten.
Mac is onder andere te koop bij de stores of counters die ook soms gevestigd zitten in de Bijenkorf of Douglas.
Ook is het online te bestellen via de webshop van Douglas en de Bijenkorf.





Op de foto lijken de laatste drie blushes heel erg op elkaar zou je denken maar ze zijn toch echt verschillend en ze zijn zoooo mooi!



Dit is Dollymix een hele felle roze blush.
Je moet voorzichtig zijn met aanbrengen want je brengt al snel te veel aan.
Er zit een lichte shimmers in maar niet teveel.




Deze is zo schattig! Het is Giggly van een limited editions Quite Cute collectie van Mac.
Het is een licht roze kleur voor een blosje op de wangen en het paarse gedeelte zorgt voor een highlighter.
Hij korrelt soms wel wat snel dus het is wel handig om de blush kwast eerst
 even af te tikken op de rand van het doosje.



Dit is de kleur Peachykeen, een perzik-roze blush met een gouden roze shimmer er in.
De blush heeft hele mooie shimmer die ook bij het aanbrengen goed te zien is en dan lijkt het een hele mooie gezonde glans.
Een highlighter is ook niet echt nodig maar vaak gebruik ik die nog wel op me jukbeenderen voor iets meer glans.



Dit is de blush in de kleur Springsheen, dit is één van mijn meest gebruikte blushes.( is ook wel te zien aan de deuk in het midden)
Ik gebruik deze heel erg vaak!
Hij lijkt best veel op de Peachykeen maar is toch anders.
In plaats van roze is deze blush meer goud met gouden shimmer er in.
Hij geeft je echt een hele mooie warme gouden glans en kleur waardoor je er gezond uitziet.








3 opmerkingen:

  1. Ik zie helaas de helft van de foto's niet verschijnen! Maar de foto's van de blushes die ik zie zijn echt ontzettend mooi!:D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Elise!
      Bedankt voor je reactie!
      Ik zal proberen ze te herstellen.
      Maar de Mac blushes zijn inderdaad heel mooi!:D

      Verwijderen